Časté dotazy

Pokud mi zboží nepadne, mohu jej vyměnit/vrátit?

Ano, samozřejmě je to možné. Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží, přesný postup najdete u nás na webu v obchodních podmínkách v sekci “vrácení zboží”.

 

Mohu si zboží někde osobně vyzkoušet/ prohlédnout?

Naše šaty a další zboží můžete kdykoliv po telefonické nebo emailové domluvě vyzkoušet u nás v showroomu. Rádi Vás kdykoliv uvítáme, poradíme a vše si můžete detailně prohlédnout a “osahat”.

 

Je možné objednat zboží s úpravou, nebo v jiné velikosti, než běžně šijeme?

Ano, určitě je to možné, rádi Vám vaše vysněné šaty upravíme, nebo střihneme na míru. Pokud máte o tuto službu zájem, ozvěte se nám na mail a rádi vše vyřešíme a vyjdeme Vám vstříc pokud to požadavek a “střih” kousku dovolí. Nejčastěji upravujeme šaty dle obvodu hrudníku a poradíme si také s obvody přes 120 cm a více. Takže se určitě nebojte se nám ozvat.

 

Jak ideálně pečovat o mušelín?

Doporučujeme prát na 30c  na šetrný program. Po vyprání stačí zboží vyvěsit a nechat volně uschnout. Není nutné žehlení, ideálně je max “napaření. Nedávejte do sušičky.

 

Jak mohu vrátit?

Vrácení zboží je nutné učinit navrácením zaslaného zboží prodávajícímu výhradně prostřednictvím služby “Zásilkovna” na pobočku: Žalanského 31/34 (rezidence Buliro), za použití následujících údajů: Barbora Koutská, tel. 728862224, mail: bara.koutska@gmail.com. Další info najdete v obchodních podmínkách na našem webu.